niedziela, 11 października 2015

Książeczki dla najmłodszych w ofercie Biedronki

Matkawariatka.pl donosi, że od jutra w ofercie Biedronki będzie można znaleźć książeczki dla najmłodszych. Jak dobrze, że ostatnio nie dałam się skusić na te same pozycje w Empiku. Oczywiście droższe o kilka złotych, co w tym przypadku stanowi prawie dwukrotność jednej pozycji.

Spośród blisko 40 pozycji, mam zamiar przyczaić się na następujące:

Krecikowa seria. Sentymentalnie jak widzę Krecika, Muminki czy Reksia, mam ochotę wziąć wszystko w ciemno.

Te książeczki zainteresowały mnie ostatnio w Empiku.  Są dla nieco starszych dzieci - ciekawie opisane przygody wesołych owadów z ładnymi ilustracjami.


R. ma kilka książeczek - o kształtach, produktach codziennego użytku, zwierzakach, kolorach, przygodach rozmaitych stworzonek. Niebawem skończy 9 miesięcy i na tym etapie można ją zająć historiami obrazkowymi, opowieściami. Książeczki odwracają jej uwagę nawet od bólu związanego z ząbkowaniem czy rozterek egzystencjalnych, jakie drzemią w małym człowieku poznającym wielki świat. R. chętnie przewraca strony, gaworzy oglądając książeczkę z każdej strony.

Z drugiej strony książeczki doskonale nadają się do gryzienia, gdy treść i obrazki już się znudzą ;)

Książeczki edukacyjne są doskonałym pomysłem na prezent, a przyszli rodzice mogą sięgnąć po nie już teraz, by za kilka miesięcy nie przepłacić w drogich sieciówkach.

Pełna oferta: http://www.biedronka.pl/pl/ksiazki-dla-niemowlat-12-10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz